کد : 11819      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۵ شهريور    آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند
تعداد بازدید : 27044
شرکت مشتریان گلدیران

 

معرفی شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران، بعنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت گلدیران با ماهیت خدمات پس از فروش، فعالیت خود را با ساختار مستقل از ابتدای سال 1380 آغاز نمود.

شرکت خدمات گلدیران در سال 1380 با نام شرکت کاریاراندیش به ثبت رسیده و هدف از ایجاد این شرکت ارائه خدمات قبل و بعد از فروش به کلیه محصولات وارداتی شرکت گلدیران قشم (خانگی و صوتی-تصویری) و حمایت بخش فروش از طریق پشتیبانی و نگهداشت مشتریان گلدیران بوده است.

در سال 1385 به نام شرکت خدمات گلدیران تغییر نام داد.

هم اکنون این شرکت در سال 1391، با بکارگیری بیش از 1000 نفر نیروی متخصص در دفتر مرکزی و خدمات تهران  و دفاتر شهرستانها و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران با بیش از 1000 نماینده در خدمت مشتریان محترم شرکت ال جی می‌باشد.


بیانیه ماموریت شرکت مشتریان گلدیران

 ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای دو گروه از محصولات ال‌جی تحت گارانتی شرکت گلدیران

  محصولات لوازم خانگی (HA): یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو

  محصولات صوتی تصویری (AV): انواع تلویزیون (3D TV, LED, Plasma, LCD, CRT)، رادیو ضبط، ویدئو،VCD ، DVD و سینمای خانگی

  محصولات تهویه مطبوع خانگی(AC): کولرهای گازی خانگی


خط‌ مشی شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکت‌های گروه گلدیران می‌باشد که به عنوان برترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه های مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری شرکت گلدیران درسراسر ایران ارائه خدمات می نماید.

این شرکت در راستای تامین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای خود، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد  ISO 9001:2008 را برگزیده و برای نیل به این چشم انداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

  •  شناسایی و استفاده از فن آوری نوین در راستای ارائه خدمات برتر.
  •  ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازمندی های مشتریان.
  •  ارتقاء دانش تخصصی و مهارت های فنی کارکنان شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان.
  •  برقراری ارتباط سودمند دوطرفه با تامین کنندگان بویژه نمایندگان شرکت در جهت ارتقاء کارایی واثربخشی خدمات.