کد : 11819      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۵ شهريور    آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ مرداد
تعداد بازدید : 33647
شرکت مشتریان گلدیران

 

معرفی شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران، بعنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت گلدیران با ماهیت خدمات پس از فروش، فعالیت خود را با ساختار مستقل از ابتدای سال 1380 آغاز نمود.

شرکت خدمات گلدیران در سال 1380 با نام شرکت کاریاراندیش به ثبت رسیده و هدف از ایجاد این شرکت ارائه خدمات قبل و بعد از فروش به کلیه محصولات وارداتی شرکت گلدیران قشم (خانگی و صوتی-تصویری) و حمایت بخش فروش از طریق پشتیبانی و نگهداشت مشتریان گلدیران بوده است.

در سال 1385 به نام شرکت خدمات گلدیران تغییر نام داد.

هم اکنون این شرکت در سال 1391، با بکارگیری بیش از 1000 نفر نیروی متخصص در دفتر مرکزی و خدمات تهران  و دفاتر شهرستانها و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران با بیش از 1000 نماینده در خدمت مشتریان محترم شرکت ال جی می‌باشد.


بیانیه ماموریت شرکت مشتریان گلدیران

 ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای دو گروه از محصولات ال‌جی تحت گارانتی شرکت گلدیران

  محصولات لوازم خانگی (HA): یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو

  محصولات صوتی تصویری (AV): انواع تلویزیون (3D TV, LED, Plasma, LCD, CRT)، رادیو ضبط، ویدئو،VCD ، DVD و سینمای خانگی

  محصولات تهویه مطبوع خانگی(AC): کولرهای گازی خانگی


خط‌ مشی شرکت مشتریان گلدیران

  شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکت های گروه گلدیران می باشد که به عنوان برترین و مشتری محورترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه های مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی ، صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع شرکت گلدیران در سراسر ایران ارائه خدمات می نماید.

این شرکت با هدف تامین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران با رویکرد خلاقیت و نوآوری، بهبود مستمر فعالیت ها، کارایی و اثربخشی فرآیندهای خود را برای نیل به چشم انداز سرآمد شدن در ارائه خدمات الکترونیکس در کلاس جهانی، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 و ISO10004:2012 برگزیده و سیاستهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است: 

  • شناسایی و استفاده از فن آوری نوین روز در راستای ارائه خدمات برتر
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازمندی ها و انتظارات مشتریان
  • تحقق رضایت مشتریان شاکی از روند رسیدگی به درخواست ها و شکایات مشتری با رویکرد بهبود ارائه خدمات و کاهش شکایات تکراری
  • ارتقاء سطح دانش تخصصی و مهارت های فنی کارکنان شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان
  • برقراری ارتباط سودمند دوطرفه با تامین کنندگان به ویژه نمایندگان شرکت در جهت ارتقاء کارایی و اثربخشی خدمات
  • شناسایی و جمع آوری انتظارات مشتری و تلاش در خصوص برآورده ساختن آنها جهت افزایش رضایت مشتریان
  •  مدیریت تجربه مشتری با رویکرد ایجاد برند محبوب در حوزه ارائه خدمات الکترونیکس
  • ارتقاء و بهبود مستمر رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات سریع، دقیق، رضایت محور، مقرون به صرفه و متمایز.