دانستنی های تعمیرات

1. مشتری گرامی در صورتی که  متوجه بروز ایراد در کارکرد دستگاه شدید، ابتدا از وجود برق مصرفی و نحوه صحیح قرار گیری دستگاه اطمینان حاصل نمایید. در بسیاری از مواقع ایراد به وجود آمده به علت وجود ایراد در برق مصرفی است. همچنین محل قرار گیری دستگاه نقش به سزایی در کارکرد دستگاه دارد. در صورت بررسی موارد فوق، با مراجعه به دفترچه راهنمای فارسی محصول می توانید تا حد بسیاری مشکل دستگاه را برطرف نموده و در غیر اینصورت می توانید درخواست تعمیر ثبت نمایید و یا جهت دریافت مشاوره و ارائه درخواست تعمیر با مرکز ارتباط مشتریان (24 ساعته) 84733 تماس حاصل فرمایید.

2. در صورتی که دستگاه شما در زمان گارانتی دچار ایراد شد، هزینه تعمیرات گارانتی ( ایاب و ذهاب، قطعه و اجرت) رایگان خواهد بود.

3. مدت زمان ارائه تعمیرات در محل مشتری، کمتر از 48 است.

4. تعمیرات کلیه محصولات LG، در منزل مشتری نیز انجام می شود. لذا ضرورتی ندارد که مشتری دستگاه را تا نزدیکترین مرکز تعمیر حمل نماید.

 

۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان
راهنمای فارسی کنترل
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر
سیستم های تهویه مطبوع